Zwroty i reklamacje

W celu dokonania zwrotu lub złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Skontaktuj się z nami przez formularz na stronie lub bezpośrednio na nasz adres mailowy fursunique@gmail.com, wypełnij formularz zwrotu/reklamacji, który znajdował się w paczce, możesz również pobrać formularz poniżej:

2. Formularz zwrotu/reklamacji
Na zwrot masz ustawowo 14 dni. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki (adres do zwrotu znajdziesz poniżej oraz na formularzu). Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres do korespondencji, nr telefonu, numer zamówienia, wskazanie produktu i przyczyna reklamacji/zwrotu, data zakupu oraz wystąpienia ewentualnej wady, a także w przypadku zwrotu dane do przelewu. Do paczki dołącz koniecznie dowód zakupu- paragon.

3. Odesłanie produktu
Zarówno składając reklamację jak i zwracając towar prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami w oryginalnym opakowaniu/pudełku, w takim samym stanie jak w momencie odbioru paczki. Przy zwrocie towar musi być nieużywany i nieuszkodzony. Konieczny jest paragon, aby zwrot/reklamacja został pozytywnie rozpatrzony.

Adres do zwrotu:

UNIQUE

ul. Melomanów 7/26

20-854 Lublin

Uwaga, nie odbieramy zwrotów wysłanych do nas za pobraniem,

do paczkomatu, czy też z odbiorem w punkcie. Paczkę zwrotną należy wysłać z doręczeniem pod wskazany adres. Proszę zachować potwierdzenie nadania paczki zwrotnej!


4. Proces reklamacyjny/Zwrot kosztów
Proces reklamacyjny trwa 14 dni. W przypadku zwrotu towaru, pieniądze zwracamy w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki z odstąpieniem od umowy.

W przypadku zwrotu koszt odesłania zamówienia ponosi kupujący.

Informujemy również o możliwości rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej ODR (online dispute resolution).

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów