Zwroty i reklamacje

W celu dokonania zwrotu lub złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Skontaktuj się z nami przez formularz na stronie lub bezpośrednio na nasz adres mailowy fursunique@gmail.com, prześlemy Ci formularz zwrotu/reklamacji.

2. Formularz zwrotu/reklamacji
Na zwrot masz ustawowo 14 dni. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji/zwrotu, data zakupu oraz wystąpienia ewentualnej wady, a także w przypadku zwrotu dane do przelewu.

3. Odesłanie produktu
Zarówno składając reklamację jak i zwracając towar prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami w oryginalnym opakowaniu/pudełku. Przy zwrocie towar musi posiadać nieoderwaną metkę.

Adres do zwrotu:

Unique Butik

Paulina Szysz

ul. Koncertowa 9/73

20-843 Lublin

Nie odbieramy zwrotów wysłanych za pobraniem!

4. Proces reklamacyjny/Zwrot kosztów
Proces reklamacyjny trwa 14 dni. W przypadku zwrotu towaru, pieniądze zwracamy do 14 dni roboczych od momentu otrzymania paczki.




Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów