Zwroty i reklamacje

Na zwrot masz ustawowo 14 dni od momentu otrzymania paczki.

W celu dokonania zwrotu lub złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:


1. Wypełnij formularz zwrotu, który znajdował się w paczce, możesz również pobrać formularz poniżej. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres do korespondencji, nr telefonu, adres mailowy, numer zamówienia, wskazanie produktu i przyczyna reklamacji/zwrotu, data zakupu oraz wystąpienia ewentualnej wady, a także w przypadku zwrotu dane do przelewu.


2. Przygotuj paczkę
Zapakuj produkt w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania, z kompletem metek. Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu oraz dowód zakupu- paragon. W przypadku zwrotu towaru koszt odesłania zamówienia ponosi kupujący.


3. Odesłanie produktu
Zarówno składając reklamację jak i zwracając towar prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami. Przy zwrocie towar musi być nieużywany i nieuszkodzony. Konieczny jest paragon, aby zwrot/reklamacja został pozytywnie rozpatrzony.

Adres do zwrotu:

UNIQUE

ul. Melomanów 7/26

20-854 Lublin


UWAGA! nie odbieramy paczek odesłanych do nas "za pobraniem", do paczkomatu oraz z odbiorem w punkcie. Paczkę zwrotną należy wysłać z doręczeniem pod wskazany adres.

Proszę zachować potwierdzenie nadania paczki zwrotnej!


4. Proces reklamacyjny/Zwrot kosztów
Proces reklamacyjny trwa 14 dni. W przypadku zwrotu towaru, środki zwracamy w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki z odstąpieniem od umowy, po uprzednim stwierdzeniu przez naszego specjalistę, że produkt nie był używany oraz nie został uszkodzony (w tym koszty najtańszej dostępnej w momencie zakupu dostawy towaru).

Informujemy, że zamówienia opłacone poprzez:

- PayPal zwracamy przez PayPal

- Przelewy24 zwracamy przez Przelewy24

- T-pay zwracamy przez T-pay

- PayLane zwracamy przez PayLane

- płatność przy odbiorze zwracamy na wskazane konto bankowe.

Informujemy również o możliwości rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej ODR (online dispute resolution).

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów