Zwroty i reklamacje

Na zwrot masz ustawowo 14 dni od momentu otrzymania paczki (nie dotyczy przedsiębiorców).

W celu dokonania zwrotu lub złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

 

1. Wypełnij formularz zwrotu, który znajdował się w paczce, możesz również pobrać formularz poniżej. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres do korespondencji, nr telefonu, adres mailowy, numer zamówienia, wskazanie produktu i przyczyna reklamacji/zwrotu, data zakupu oraz wystąpienia ewentualnej wady, a także w przypadku zwrotu dane do przelewu.

 

2. Przygotuj paczkę
Zapakuj produkt w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania, z kompletem nieoderwanych metek. Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu oraz dowód zakupu- paragon. W przypadku zwrotu towaru koszt odesłania zamówienia ponosi kupujący.

 

3. Odesłanie produktu
Zarówno składając reklamację jak i zwracając towar prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami. Przy zwrocie towar musi być nieużywany i nieuszkodzony. Konieczny jest paragon, aby zwrot/reklamacja został pozytywnie rozpatrzony.

Adres do zwrotu:

UNIQUE

ul. Koncertowa 30d/4

20-866 Lublin

 

UWAGA! nie odbieramy paczek odesłanych do nas "za pobraniem", do paczkomatu oraz z odbiorem w punkcie. Paczkę zwrotną należy wysłać z doręczeniem pod wskazany adres.

Proszę zachować potwierdzenie nadania paczki zwrotnej!

 

4. Proces reklamacyjny/Zwrot kosztów
Proces reklamacyjny trwa 14 dni. W przypadku zwrotu towaru, środki zwracamy w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki z odstąpieniem od umowy, po uprzednim stwierdzeniu przez naszego specjalistę, że produkt nie był używany oraz nie został uszkodzony (w tym koszty najtańszej dostępnej w momencie zakupu dostawy towaru).

 

Informujemy, że zamówienia opłacone poprzez:

- PayPal zwracamy przez PayPal

- Przelewy24 zwracamy przez Przelewy24

- T-pay zwracamy przez T-pay

- PayLane zwracamy przez PayLane

- płatność przy odbiorze zwracamy na wskazane konto bankowe.

Czas zaksięgowania przelewu zwrotnego zależy od wybranej formy płatności- przelewy tradycyjne księgowane są zazwyczaj tego samego dnia lub w przeciągu 1 dnia roboczego, zwroty PayPal księgowane są natychmiastowo, natomiast pozostałe (T-pay, PayLane oraz Przelewy24) do 3 dni roboczych, w przypadku płatności zagranicznych do 5 dni roboczych.

Zwrot nie przysługuje podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT.

Informujemy również o możliwości rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej ODR (online dispute resolution).

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl