
Na zwrot masz ustawowo 14 dni od momentu otrzymania paczki (nie dotyczy przedsiębiorców).
W celu dokonania zwrotu lub złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Wypełnij formularz zwrotu, który znajdował się w paczce, możesz również pobrać formularz poniżej. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres do korespondencji, nr telefonu, adres mailowy, numer zamówienia, wskazanie produktu i przyczyna reklamacji/zwrotu, data zakupu oraz wystąpienia ewentualnej wady, a także w przypadku zwrotu dane do przelewu.
- Formularz odstąpienia od umowy (zwrotu)
- Pouczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży
- Formularz reklamacji towaru
2. Przygotuj paczkę
Zapakuj produkt w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania, z kompletem nieoderwanych metek. Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu oraz dowód zakupu- paragon. W przypadku zwrotu towaru koszt odesłania zamówienia ponosi kupujący.
3. Odesłanie produktu
Zarówno składając reklamację jak i zwracając towar prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami. Przy zwrocie towar musi być nieużywany i nieuszkodzony. Konieczny jest paragon, aby zwrot/reklamacja został pozytywnie rozpatrzony.
Adres do zwrotu:
UNIQUE
ul. Koncertowa 30d/4
20-866 Lublin
UWAGA! nie odbieramy paczek odesłanych do nas "za pobraniem", do paczkomatu oraz z odbiorem w punkcie. Paczkę zwrotną należy wysłać z doręczeniem pod wskazany adres.
Proszę zachować potwierdzenie nadania paczki zwrotnej!
4. Proces reklamacyjny/Zwrot kosztów
Proces reklamacyjny trwa 14 dni. W przypadku zwrotu towaru, środki zwracamy w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki z odstąpieniem od umowy, po uprzednim stwierdzeniu przez naszego specjalistę, że produkt nie był używany oraz nie został uszkodzony (w tym koszty najtańszej dostępnej w momencie zakupu dostawy towaru).
Informujemy, że zamówienia opłacone poprzez:
- PayPal zwracamy przez PayPal
- Przelewy24 zwracamy przez Przelewy24
- T-pay zwracamy przez T-pay
- PayLane zwracamy przez PayLane
- płatność przy odbiorze zwracamy na wskazane konto bankowe.
Czas zaksięgowania przelewu zwrotnego zależy od wybranej formy płatności- przelewy tradycyjne księgowane są zazwyczaj tego samego dnia lub w przeciągu 1 dnia roboczego, zwroty PayPal księgowane są natychmiastowo, natomiast pozostałe (T-pay, PayLane oraz Przelewy24) do 3 dni roboczych, w przypadku płatności zagranicznych do 5 dni roboczych.
Zwrot nie przysługuje podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT.
Informujemy również o możliwości rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej ODR (online dispute resolution).